Přehled přidělených startovních čísel pro rok 2009

vydáno 9. března 2009, autor KoubekJ, přečteno 3691x

Přinášíme přehled startovních čísel pro sezonu 2009. Tento seznam byl odeslán pořadateli prvního závodu v Náměšti nad Oslavou.

titulka

Startovní čísla přidělena komisí ZAV pro rok 2009

Strategie přidělení čísel:
1-15 pro jezdce v absolutním pořadí z roku 2008 v obou kategoriích
16-19 skupina C
20-39 skupina N
40-59 skupina A
60-79 skupina E2
80-99 skupina SP
100-129 skupina E1
200 - historické automobily
300 - ČMP ZAV


St.č. Jezdec Skupina
1 Malý Jaromír A
2 Vonšák Jakub E2
3 Kostruh David C
4 Nevěřil Dušan E2
5 Krajčí Jaroslav E2
6 Svoboda Milan E2
7 Vítek Petr C
8 Krámský Otakar E2
9 Rokyta Petr E2
10 Jerman Martin SP
11 Los Jiří jr. SP
12 Líbal Petr E1
13 Michl Dan E1
14 Jureňa Peter N
15 Holoch Roman SP
16 Burian Vladimír C
17 Doubek Vladimír C
20 Mikulaštík Silvestr N
21 Voves Jiří N
22 Kašík Martin N
23 Jakeš Miroslav N
24 Válek Tomáš N
25 Kubiš Karel N
40 Samek Martin A
41 Daniel Antonín A
42 Kobrle Jan A
43 Theimer Jiří A
44 Kresta Lukáš A
45 Grézl David A
46 Komárek Josef A
47 Janík Václav A
60 Beneš Miloš E2
61 Dvořák Pavel E2
62 Prášková Edita E2
63 Zmeškal Miloš E2
64 Krakovič Radek E2
80 Jermanová Gabriela SP
81 Vojáček Lukáš SP
82 Vojáček Petr SP
83 Kusý Tomáš SP
84 Špalek Jiří SP
85 Hlouch Jaroslav SP
86 Žižkovský Petr SP
100 Kašpárek Milan E1
101 Rybníček Marek E1
102 Urban Bohuslav E1
103 Štilec Roman E1
104 Šípek Martin E1
105 Boháč Milan E1
106 Krampota Ivo E1
107 Meixner Richard E1
108 Komárek David E1
109 Vodička Richard E1
110 Ježek Radim E1
111 Patočka Karel E1
112 Vitver Vladimír E1
113 Doležal Viktor E1
114 Rybníček Martin E1
115 Kašpárek Tomáš E1
116 Sedláček Jiří E1
117 Los Jiří E1
118 Chlum Pavel E1
119 Němec Zdeněk E1
120 Kašpárek Jan E1
121 Jančík Jaroslav E1
122 Trnka Jan E1
123 Jančík Milan E1
124 Popov Georgi E1
125 Čermák Jan E1
126 Tomášek Petr E1
127 Hubáček Karel E1
128 Udržal Ladislav E1
129 Krejsa Martin E1
130 Hrubý Oldřich E1

V případě vyčerpání startovních čísel pro určitou skupinu, pokračuje se čísly 131 - . V případě přihlášení jezdce do jiné skupiny než je uvedeno v seznamu přidělených čísel, bude jezdci přiděleno číslo odpovídající rozdělení do skupin (viz. Nahoře)

Nejnovější články z kategorie

Související obsah

    Žádný přidružený obsah

Komentáře

roman

12.3.2009 9:30:04

to roman krejčí: máš naprostou pravdu.

Milan M3

12.3.2009 7:34:17

zas tak hrozný to není, oni to jednou za 3 měsíce aktualizujou (ten svůj web) :-) Ne, vážně - je pravda že se tam informace objevují s jistým spožděním, ale oni mají přímo "linku" na připomínky, náměty, tak to zkus tam. Já s tím nic nenadělám a slova podtrhává náš systém proto, aby člověk, který neví, o čem se mluví, nemusel hledat. To je přece hezká funkce, ne? :-)

Vitana 2

12.3.2009 2:29:51

Ach jo!!! Milane nepodtrhávej slova, která odkazují na stránky kde se čas nepohnul. Nezlobte se na mě, ale na tom FASu se pořád nic nezměnilo, anebo ty stránky nikdo neaktualizuje. O ČEM SE TADY PAK BAVÍME ?????

Roman Krejčí

11.3.2009 8:04:31

Je mi tady z té debaty docela smutno... Kopcová komise není banda záškodníků, která chce závody do vrchu pohřbít... Jsem plně nakloněn tomu, aby se hledaly cesty, jak docílit alespoň ucházející spokojenosti závodníků, volné ruce pořadatelů a samozřejmě zajistit atraktivní závody... Ehm sci-fi? Zatímk věřím, že ne, jen to chce trošku snahy. Prosím o zvážení zejména ze strany jezdců o vyslání řekněme 2 zástupců na jednání kopcové komise, kde by se vzájemně mohlo konstruktivně hovořit o tom, co se dá zlepšit, jaké má vůbec kopcová komise pravomoci etc... Přeci nikdo nechce aby MČR či MMČR zaniklo, když se jezdí téměř 40 let.... Technika je v našem malém státě velice slušná, jezdci prokazují již přes 30 let, že dokáží hrát první housle v evropských závodech, tratě jsou pěkné, tak to pojďme rozjet!!!
A kopcová komise doznala značných personálních změn, takže ji dejme prostor, klidně nápady a připomínky a hlavně se nehádejme....
Tolik pár slov, které mi dnes leží na srdci...
Jeden z nových členů komise, Roman Krejčí, vrchy.com/euromontagna.com...

Vitana 2

10.3.2009 7:00:02

Milane, jseš prostě ten KÁDR

Milan M3

9.3.2009 22:59:39

Tomu co tady dělám se říká "Bridge over troubled water" :-) A nésu névyšší jo, bacha :-) O rozumnosti taktéž možno pochybovat, jsem mladej smrkáč, co ničemu nerozumí (to se jeden sám pasoval na génia a tak mu nezbývá než se stýkat se samejma debilama)

janina

9.3.2009 22:59:23

berte to jako navod, boys. ooo nejvyssi promluvil, a jako vetsinou promluvil rozumne....

Milan M3

9.3.2009 22:57:04

Ono to chce jediné: Hodit za hlavu osobní averzi a snažit se vyjít vstříc. Z obou stran. Optimální by to bylo takhle: Wmax: Mám malý auto, chtěl bych pokud možno číslo 72, protože ho mám tam i tam, nebo něco podobnýho. Koubek: Číslo 72 je pro skupinu E2, ale můžeme vyhovět tím, že vystřelíme číslo 111, to je svým způsobem "krátký". Wmax: Děkuji. Koubek: Není zač..... A PROBLÉM JE VYŘEŠEN. Samozřejmě se jedná o hypotetickou debatu a postavy v této debatě jsou smyšlené a podobnost s jinými je čistě náhodná :-) Ale už je tam cítit: 1) Slušnost, 2) Snaha o kompromis. Ve finále by byli spokojení oba.

janina

9.3.2009 22:49:27

jasny. ja to beru vseobecne a zjednodusene. z hlediska Novaka a jeho touhy po jednicce je to jednoduchy, z hlediska zjednoduseni organizace mezinarodnich zavodu [vcetne talosu s 300 ucastnikama] je to slozitejsi.. :)

Milan M3

9.3.2009 22:46:56

janina: Samozřejmě máš pravdu, ale já osobně (=subjektivně) to vidím tak: Malý auto - nízký nebo krátký číslo. Velký auto - jakýkoliv číslo :-) Na formuli se těžko lepí číslo 888, zato na Micinu si může dát člověk třeba i číslo sociálního pojištění. ... A pokud mohu stále mluvit za sebe - je asi jasné, že jsou čísla "nějak daná", ale je takový problém udělat vyjímku? Jsme lidi nebo ne? Ty řády jsou tu kvůli nám nebo my kvůli nim... That`s all folks.

janina

9.3.2009 22:42:01

k tem startovnim cislum: to, ze jsou nejaky pravidla, nemusi byt implicitne spatne, pravidla jsou naprosto v poradku a jiste se daji upravovat. narodni rady jsou taknak podrizeny radum FIA, kterym musi vyhovovat [na detaily se me neptejte, nejsem funkcionar]. a to, ze je potreba cisla obcas prelepovat, neni snad takovej problem. pokud nekdo jezdi vic serialu, dost tezko se mu podari mit celou sezonu jedno startovni cislo - nedokazu si predstavit, ze pan Novak bude jezdit MCR ZAV, MCR ZAO, KW BergCup, ME a treba jeste FIA Cup s jednim cislem. to je technickej nesmysl. pan Novak by treba mel rad v celym MCR ZAV svou jednicku a kdyz bude mistr, tak ji pravdepodobne bude mit - ale co kdyz prijede do Stenberka [placnu] Regal.. komu se da jednicka? Novakovi nebo Regalovi? a co kdyz Regal jezdi doma s patnactkou a do Usti prijede pan Novotny, kterej jezdi MCR s patnactkou.. co udela pan Regal? bude se vztekat? neeeee... vytahne ze supliku v kamionu ty cisla, ktery tam ma pro tyto ucely nachystany a proste si je nalepi. to je takovej problem?

Milan M3

9.3.2009 22:35:08

A ještě k pořadatelům: Schopný pořadatel, který dělá závody již nějakou dobu a má všech pět pohromadě si dokáže spočítat, že z každé sezóny si musí vytvořit rezervní fond do sezóny příští - není přece každý týden posvícení. Navíc být závislý jen na příjmech ze startovného svědčí pouze o tom, že něco není v pořádku. A dělat závod pro závod je hovadina. Schopný pořadatel hledá cestičky, kde nenásilně vydělat další peníze = služby s přidanou hodnotou. Zvyšovat neúměrně startovné nejde, už tak je na hranici snesitelnosti. Doufám, že v tom se shodneme.

Milan M3

9.3.2009 22:29:51

Já bych o srabu nemluvil, to ukáží teprve první závody. Jsou jezdci, kteří o MČR zájem mají. Různé konkurenční seriály vznikají proto, že kluků a holek potrhlých závoděním se najde i v tak malé republice hodně, nicméně je pro ně důležité i ekonomické hledisko. Až tohle dojde úplně všem, jsme napůl cesty k prima sezóně. Já osobně bych jezdce rozdělil do čtyř skupin: A) Má talent a má peníze, B) Nemá talent a má peníze, C) Má talent a nemá peníze, D) Nemá talent a nemá peníze. Ad (A) - ti jsou na tom nejlíp, to jsou mistři, ať přijedou kamkoliv. Ad (B) se většinou jedná o "závodní podnikatele", kteří časem zjistí, že se buď opravdu vyjezdí nebo se na to vykašlou. Ad (C) ti to zkouší právě na hobby závodech a ad (D) ti jezdí pro radost. Největší skupina lidí vždy byla, je a bude v bodech (C) a (D). Jakmile přijde někdo s nabídkou kvalitní se...zóny za málo peněz (rozumějte nákladů), mohou se směle zařadit do těch "oficiálních" závodů. V tom je celý zakopaný pes. Ale podstatné je, abychom se k sobě všichni chovali slušně. Že má někdo jiný názor nebo náhodou nezná zpaměti jednu klauzuli řádů - a co? To si budeme nadávat? Každý jezdec nemůže být mistr, stejně jako každý člověk umí něco jiného, taková přirozená "dělba práce" existuje u Homo Sapiens už od pravěku. Držet se zcela striktně ŘÁDŮ znamená nepoužívat vlastní hlavu, krásným příkladem je velikost startovního čísla.... To sem se zase rozkecal.

janák

9.3.2009 22:15:58

Bohužel letos je to definitivní. Možná to bylo tím, že se věnujeme víc okruhům a protože jsme loni draka nepořádali a navíc byli hodně mimo republiku, tak jsme na to, v jakým srabu teď kopce jsou přišli příliš pozdě. Jinak bychom to asi udělali jako Rybníček a domluvili Draka jako MMČR i KW Berg ( pokud by byl z KW Bergu zájem). Nemyslím, že za to, co se děje může krize. Kdyby nebyl zájem ze strany jezdců, nebylo by tolik konkurenčních seriálů závodů do vrchu. Nemůžeme chtít, aby se při MMČR porušovaly předpisy FIA, ale myslím, že cesta, jak jednotlivé proudy přiblížit, by se našla - pokud bude zájem a najde se pár rozumných lidí.

Milan M3

9.3.2009 21:50:22

Janák: Já osobně díky za vysvětlení, nemám důvod vám nevěřit, že to tak bylo. Nemám důvod mít pocit, že jste takoví trotli, že byste to napsali vědomě, leda by zapracoval trošku ten německej pán, co i nám doma schovává furt ty věci. Nicméně moje nabídka trvá. Netuším, nakolik jste definitivně rozhodnutí závod nepořádat, ale pokud já osobně pro to mohu něco udělat, tak nabízím naše služby letos zdarma. Na telefon už jsem odkaz dával. Hawgh nebo High-Five?

Milan M3

9.3.2009 21:33:44

Postrádám pragmatičnost, převládá afektovanost, explicitně je to samej cholerik, skoro by se dalo říct infantilní, chtělo by to intervenci, protože tady tomu chybí vize jakékoliv relevantní sofistikované koncepce k implementaci. Nepřítomnost asertivity a altruismu implicitně způsobuje to, že se to tu PROSTĚ NEDÁ ČÍST. Ale čo by to bolo za hospodu, keby sa v nej chlapi nepobili.

janák

9.3.2009 21:32:16

Jiří Koubek: Nestydím se za své názory a nebojím se podepsat. Tu lež jsme vypustili my a tečka. Když teď budu psát, že tam mělo být něco v tom smyslu, že krize jezdecké účasti byla viděl už vloni na závodě Vzhůru Farinovou zatáčkou, kdy se závodu zúčastnilo 30 jezdců a podařilo se to "šikovně" zkrátit na ten nesmysl, co tam nakonec byl, tak mi stejně neuvěříte. Takže vás raději nechám v tom, že jsem takovej debil, že si nepamatuju, že jsem loni žádnej závod nepořádal a dokonce si ani nepamatuju, co jsme se domlouvali, že dáme na stránky. Jinak se nic nemění na tom, co psal pan Komárek - finanční návratnost Brněnského Draka začíná u 50 jezdců, což v letošním roce nebude ani náhodou. Pořádali jsme ho vždycky víceméně jako kamarádskou službu ostatním závodníkům - v sobotu testování aut, v neděli závod, ať už ten víkend aspoň za něco stojí. Z těch deseti roků, co jsme Draka pořádali jich nebylo moc, které by stály za to, co se vydělalo, ale letos to je úplně mimo mísu a za tím si stojím. A můžete si dělat virtuální listinu, jakou chcete. Ještě abychom se obhajovali, co všechno jsme neudělali. Kdyby to bylo jako dřív, kdy pořadatel dostával nějaký příspěvek, tak neřeknu, ale teď dostane kulový, dělá to na vlastní triko od A do Z a ještě se do něj každý naváží, hlavně ti, co žádný závod nikdy nepořádali a neví, co je to za kopec práce. Mohli jsme plno věcí udělat jinak a lépe a nebo to někdo udělá lépe za nás příští rok. Nemám v úmyslu zabředat do dohadování, ale zcela souhlasím s Milanem M3, tako debata je plná urážek a osočování a řadě lidí ani o nic jiného nejde, než ostatní pošťuchovat. Proto se omlouvám, že jsme to na našem webu měli, už to tam není a do další diskuze už nebudu přispívat, případně budu, pokud to bude konstruktivní a k věci.

Milan M3

9.3.2009 21:21:09

asertivita

Vitana 2

9.3.2009 21:15:16

Přečtete li si pane Koubek můj příspěvek, tak byl o tom, že ze startovním číslem menším než je v předpisech nikoho nikdy nepustí na trať. Pouze jsem se přesvědčil o tom zda li máte pravdu, ale bohužel jsem se zklamal. Jednoduchá reakce na váš příspěvek. Opodstatněná !!!

Jiří Koubek

9.3.2009 21:02:30

Jinak aktivity mého jmenovce (nikoli příbuzného) Ondry Koubka při propagaci závodů do vrchu v televizi také stojí rozhodně za ocenění!

Jiří Koubek

9.3.2009 21:00:14

Karel Berger: Děkuji za zastání... On v té době (1999) totiž p. Vitver ještě neměl o závodění a závodech do vrchu asi ani potuchy, tak proto si myslí, že já jsem tahal kačenku. Asi má pravdu, že jsem v životě nic nedokázal, nemám za sebou dobře rozjetou firmu, ani auto za miliony, nicméně se za svoji práci a názory nestydím a nemám problém se podepsat. Tímto končím diskuze s Vitany, wmaxy, předsedy a dalšími, protože jediné co oni umí, tak psát, že je všechno špatně. Pokud někdo bude chtít přijít s konstruktivními návrhy, připomínkami a nápady, jak zlepšit český šampionát, rád si je poslechnu, ať už osobně na závodech, nebo telefonicky, nebo emailem. Nemám patent na rozum, nevím vše, ale snažím se pro kopce dělat maximum co umím a zvládnu. Pokřikování že je všechno špatně ničemu nepomůže, to si inteligentní člověk uvědomí. A pokud je pro někoho nepřekonatelný problém jeho startovní číslo a musí kvůli tomu anonymně pokřikovat na internetu, tak asi není jeho prioritou závodění...

Milan M3

9.3.2009 20:59:55

Vitana: Máám móóós práááséé panééé, nechsetééé teplákííí adííídáás? Ťitět koron, ťitět, pravýýý

Karel Berger

9.3.2009 20:43:45

Samozřejme Jirka!

Milan M3

9.3.2009 20:41:38

Teď sis Karle s tím křestním jménem ale trošku naběhl, co? :-)

Karel Berger

9.3.2009 20:38:57

Nechci se do toho míchat, ale tohle fakt musím. Pro mě je rozhodně v motorsportu jméno Koubek známější než jméno Vitver. V době, když p. Vitver na internetu ještě tahal kačera, Ondra dělal pro populerizaci kopců mnoho. On byl vlastně úplně první!! Ve skromných podmínkách a za své. Nemám rád, když se někdo na někoho povyšuje.

Vitana 2

9.3.2009 20:38:25

Milane, vem ego, foťák, pluh na sníh, a pojeď s náma na víkend do Mostu, ať se taky něco děje, když se taky diskutuje.

Milan M3

9.3.2009 20:19:12

Teď koukám, že ta věta o třiceti jezdcích z webu micanekmotorsport.cz zmizela :-D No nic, jdu si honit svoje ego jinam :-)

Milan M3

9.3.2009 20:14:44

Promiňte, že se vám do toho pletu, ale ten minimální rozměr startovních čísel by kontroloval snad jen ten z techniků, který šetřil na dálniční známce a měl ji za oknem vozu přidělanou kolíčkem na prádlo (Sychra - Laudon 2006 možná bych v soukromém archivu vyhrabal fotku). Ty rozměry jsou sice v řádech, ale jsou absolutně nesmyslné, co si budeme povídat, když to vezmeme selským rozumem, je pouze potřeba, aby bylo číslo čitelné alespoň na 50 metrů, a to, pokud nemáte zkažené oči, stačí i v rozměru 30x30 (cm). Jinak se nehodlám do debaty zapojovat, přijde mi to jako bitva kohoutů na hnojišti :-) Jestli chcete dál diskutovat, zahoďte emoce, a bavte se jako chlapi. Vzájemnýma urážkama ničeho nedocílíte.

Vitana 2

9.3.2009 19:33:24

Budou se muset dělat větší formule, neboť startovní číslo 45x47 cm. se vloni nikomu na formuli nevešlo, takže jsem zvědav jaké monstra vyjedou, aby si chudáci jezdci mohli zazávodit. Prohledáváním fotogalerie jsem si alespoň zavzpomínal, takže pro mě má tato diskuze i pozitiva.

wmax72

9.3.2009 18:43:55

Vážený pane Jiří Koubek, nezklamal jste mě. Jsem rád, že Vám touto cestou mohu poděkovat za podrobný výklad označení vozidla, asi jsem to, když jsem pročítal řády a vy jste si hrál na pískovišti s plastovou kačenkou nějak přehlédl. Dle Vaší ostatní diskuze na tomto webu soudím, že jste jediný, kdo má s každým neustálé problémy. Je s obdivem, jak člověk, který zatím v žádném oboru nic nedokázal si dovoluje sesekávat soutěžící, jezdce a mechaniky. Pokud se jedná o národní řády a startovní čísla, tak v tomto případě něco špatně a je potřeba to změnit. Samozřejmostí je 1-15 místo, ale proč dál ??? Je s podivem, že v roce 2008 to šlo a dnes to nejde. Pokud to vezmu do důsledků, tak jste semnou neprojednali souhlas zveřejnění osobního údaje, jen pro informaci, to je základní věc slušnosti a toto psaní bychom si odpustili. Tento klamný údaj může sloužit ke klamání lidí, sponzorů, počtem přihlášených závodníků, přesto je jasné, že část závodníků v seriálu nepojede z důvodu dobře známých.

Radek S.

9.3.2009 18:28:40

Nestálo by za to sestavit virtuální přihlášku na neuspořádaného DRAKA? Třeba se uvidí, kde je pravda. Zda je to nezájem, nebo nechuť. Hlavně se tu pořád nevášněte. Příjde mi to jako s ekonomickou krizí - na kolik skutečná a nakolik virtuální (k prohlubování stačí pouhá diskuze)!

Jiří Koubek

9.3.2009 18:04:10

Tak pane Janák...jak to je s tou lží...kdo ji vypustil do světa? Na koho to svedete? Váš webmaster? Nebo kdo si to vymyslel? Hm? Já čekám odpověď, když jste zpochybnil to, co jsem napsal já... A na rozdíl od Vás se umím podepsat jménem, protože se za své názory nestydím a stojím si za nimi...

Milan M3

9.3.2009 16:21:06

Pane Janák, při vší úctě - asi máte na webu hackera, protože tu informaci o třiceti jezdcích máte i na webu micanekmotorsport.cz :-) Jinak, co se týká přihlašování, na webu máte předvyplněnou přihlášku na sezónu 2007, s čímž by si asi leckdo dokázal poradit, ale pokud je mi známo, nezkoušeli jste vůbec žádnou propagaci... Co se týká přihlašovaní, máme i nástroje na příjem přihlášek (web autosportmedia.eu), kde lze jednoduše Brněnský drak zaevidovat a lidi se mohou přihlašovat přes internet, což je dnes nejjednodušší cesta. Pokud máte zájem komunikovat, moje telefonní číslo je v sekci REDAKCE úplně nahoře. Osobně si myslím, že náš server má možnost vám hodně co nabídnout, pokud uděláte ústupek a storno závodu vezmete zpět.

tajemník

9.3.2009 13:51:16

http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/vrchy/2009/standard/zav_standard.pdf - tady je jasně řečeno v bodě 14.3. v jakém rozmezí se může pořadatel pohybovat při přidělování čísel. To ,že něco přidělila komise je novinka. Vždycky jsem je přiděloval já při prvním závodě a snažil se vyjít jezdcům vstříc. Ale rád bych se ještě vyjádřil k uzavřené diskuzi ke zrušení závodu Brněnský Drak - nikdy jsem já ani nikdo od nás nevypustil ten nesmysl, že vloni bylo třicet jezdcůne Drakovi, ten jde na vrub někoho jiného. Ostatní komentáře si nechávám pro sebe, abych nerozproudil novou debatu.

Milan M3

9.3.2009 8:49:23

Tady jde spíš asi o to, že někteří jezdci pojedou vícero "pohárů" a musí optimalizovat lepení čísel - proto chápu, že by měli nejradši jedno stejné startovní číslo skrze všechny seriály a poháry. To jsem tak nějak vyčetl mezi řádky. Jestli má nebo nemá komise zrovna tuhle pravomoc nebo povinnost, bych radši nerozebíral, protože si pamatuju, že startovní čísla vždy přiděloval pořadatel prvního závodu :-) No, ale zpět k věci - já bych se možná jako jezdec zeptal jinak - Je nutné přidělená čísla striktně dodržet nebo je možné si zažádat o výjímku a získat jiné číslo (v tomto konkrétním případě asi 72)?

Jiří Koubek

9.3.2009 7:59:20

Vážený pane Vitver. Komisi se o to nikdo NEPROSIL, komise má tuto povinnost vyplývající z národních sportovních řádů, standardních propozic pro závody do vrchu. Doporučuji tyto řády přečíst, aby vás něco během sezony ještě nepřekvapilo... Pro skupinu E1 jsou přidělena čísla 100-130, což není žádná novinka pro tuto sezonu... Rozměry startovního čísla jsou dány jasně národními sportovními řády (cestovní vozy - plocha 50x52 cm, formulové vozy 45x47 cm) a pokud nejste schopen toto zajistit, těžko můžete závodit... Je zajímavé, že jiným to nedělá problémy respektovat tento předpis pro startovní číslo (menší rozměr startovního čísla vám nepovolí ani na jiných šampionátech zařazených do kalendáře FIA). Takže myslím, že podobné výkřiky jsou bezpředmětné.

wmax72

9.3.2009 7:40:46

Je pěkné že ZAV na nás tak myslí a přidělí nám čísla dopředu, jen se ptám, kdo se jich o to PROSIL. Předpokládám, že cca 74 jezdců zvládnou pořadatelé, udržet pod kontrolou. Komisi musí být jasné, že potom co se odehrává v seriálu, se chtějí závodníci a sponzoři prezentovat i na jiných atraktivnějších závodech. Ale takto to znamená neustálé přelepování čísel. Také nechápu přidělení tří ciferných čísel na E1 a na SP dvou ciferné čísla. Jsem zvědav, kam si to číslo nalepím, aby splňovalo řády. Rád bych tomu, kdo nám tady tak pěkně demokraticky rozdal čísla, přistavil před závodem vozidlo na přelepení.

logo

Registrované periodikum Státní technické knihovny pod ISSN 1801-1608
provozovatel & © 2012 milan schembera.cz a jiří koubek

Všechna práva vyhrazena

Jakékoliv užití obsahu, a to včetně převzetí článků, je bez souhlasu provozovatele zapovězeno, platí tu autorský zákon. Provozovatel si vyhrazuje právo zveřejnit pouze to, co sám uzná za vhodné a není povinnen se komukoli zpovídat, jelikož je tento portál v soukromém vlastnictví a jeho provoz nedotuje žádná třetí strana (ani stát, ani EU).

Kontakt na redakci  |  Máte zájem o inzerci, reklamu nebo námět na zlepšení?