Brněnský Drak vychrlil první body pro MICHL MOTORSPORT

vydáno 6. dubna 2012, autor Jana Michlová, přečteno 1884x

Už tradičním prvním závodem vrchařské automobilové sezóny je Brněnský Drak, závod do vrchu, který se jezdí na okruhu.

Brněnský Drak vychrlil první body pro MICHL MOTORSPORT

Letošní Drak se konal v téměř neuvěřitelném termínu - na apríla. A podle toho vypadalo i počasí, střídalo se sněžení, vítr a slunce, a teplota trati vystoupala nakonec z nuly na pět stupňů, podobně jako vzduch. Podmínky tedy nebyly typické, natož ideální.

Přesto na start 2340m dlouhého závodu nastoupil Dan Michl s novým vozem, připraveným speciálně pro sezónu 2012. Brněnský závod byl jakýmsi testovacím balónkem a dále se bude vůz objevovat především na evropských kopcích, kde jej uvidíte v nově zařazené skupině E2SH.

Jezdec Dan Michl i vůz Opel Michl 2.8 se s nepříznivými podmínkami vyrovnali velmi dobře a v obou závodech Mistrovství České republiky, z nichž každý se skládal ze dvou jízd, zvítězili nejen ve své skupině E1, ale i celkově mezi cestovními vozy.

Po zimní přestávce vyplněné prací na novém voze tak byla nová sezóna zahájena úspěšně.

Další jezdec stáje MICHL MOTORSPORT je Josef Michl, který si také pro novou sezónu postavil nový vůz - opět je jím Porsche 911 pro Mistrovství Evropy v závodech historických automobilů do vrchu, tentokrát ale na trať vyrazí třílitrová Carrera RS.
Oba jezdci by měli na konci dubna společně představit své nové vozy evropským fanouškům na rakouské trati známé jako Rechberg.

Nejnovější články z kategorie

Související obsah

Komentáře

Franta Petr

6.4.2012 21:18:56

Opel Michl 2,8 je opravdu cestovní vůz na ježdění do divadla s rodinou.

Lukáš Cholasta

6.4.2012 19:04:09

Předpis FIA příloha J článek 277 udává:

Vozy srovnatelné s kategorií II-SH:
- Čelní sklo: Tvar čelního skla musí odpovídat tvaru čelního skla referenčního vozu.

U auta jsem fyzicky nebyl, ale při porovnání fotografií je patrná změna v oblasti právě čelního skla, čímž splnil Dan nepochybně výše zmíněný předpis, byť z Opelu Michl postaveném ze základního skeletu Lotus Elise vytvořil Lotus Evora... Zajímavá informace je i o změně obsahu motoru z 2800 na 3000ccm. Tak ať se Danovi v ME daří. Tratě zná z dob, kdy s Jardou malým bojoval s Octávií, ovšem těžký boj pro něho bude především se zajištěním závodění za plné body....

radek.v

6.4.2012 17:36:57

A záhada Lotusu Evora je vyřešena.

logo

Registrované periodikum Státní technické knihovny pod ISSN 1801-1608
provozovatel & © 2012 milan schembera.cz a jiří koubek

Všechna práva vyhrazena

Jakékoliv užití obsahu, a to včetně převzetí článků, je bez souhlasu provozovatele zapovězeno, platí tu autorský zákon. Provozovatel si vyhrazuje právo zveřejnit pouze to, co sám uzná za vhodné a není povinnen se komukoli zpovídat, jelikož je tento portál v soukromém vlastnictví. Tento projekt NEBYL financován z prostředků Evropské Unie.

Kontakt na redakci  |  Máte zájem o inzerci, reklamu nebo námět na zlepšení?

schembera.cz repro dtp dovrchu.cz